تجارت الکترونیکی جستجوگرها

تجارت الکترونیکی جستجوگرهای مطرح دنیا و شیوه کارکردن آنها

تجارت الکترونیکی جستجوگرها

تجارت الکترونیکی جستجوگرهای مطرح دنیا و شیوه کارکردن آنها

نگاهی تحلیلی به قیمت کولر گازی ال جی 12000 تاپ فروش در بانه

کولر گازی 12000 ال جی از سیستم های سرمایشی شرکت ال جی می باشد.در فصل گرما و سرما باید به فکر سیستم کولر یا سیستم گرمایشی بود که کمتر آسیب دیده شود و به نوعی هزینه ی تعمیر و نصب آن در هر ساله مقدار زیادی نباشد.

کولر گازی 12000 ال جی امروزه به جای استفاده از سیستم های قدیمی سرمایشی و گرمایشی از سیستم های مختلفی استفاده می کند که علاوه بر کاهش مصرف انرژی، به کاهش هزینه های تعمیر و تعویض قطعات این دستگاه ها و ... منجر می شود. یکی از این دستگاه ها کولر های گازی است که می توان از آن ها استفاده نمود.

 کولرهای گازی تاپ فروش را یا می توان تک منظوره خریداری کرد که فقط سیستم سرمایشی داشته باشد و یا می توان آن را دو منظوره تهیه نمود که هم سیستم سرمایشی دارد و هم سیستم گرمایشی را دارا است. تولید کنندگان بسیار زیادی در سطح دنیا به تولید این سیستم های تهویه هوا می پردازند که بعضی از آن ها نیز از برندهای معروفی می باشند. یکی از این برندهای معتبر ال جی است که به ساخت این کولرهای گازی می پردازد. یکی از کولرهای گازی این برند پیشرو، کولر گازی 12000 ال جی می باشد که ما در ادامه ی این مقاله می خواهیم در رابطه با کولر گازی 12000 ال جی مدل LP1217GSR اطلاعاتی را ارائه کنیم.

ویژگی های کلی کولر گازی 12000 ال جی مدل  LP1217GSR:

از ویژگی های این کولر گازی 12000 ال جی مدل Lp1217GSR می توان به قابل حمل بودن این دستگاه اشاره نمود. این سیستم تهویه را می توان به هر جایی از خانه که دوست دارید منتقل نموده و از جریان هوای آن لذت کافی را ببرید. این سیستم قابل حمل به صورت رو زمینی است و با پایه های کوچکی روی زمین ثابت باقی خواهد ماند. هنگام خرید این کولر گازی باید به نکته ای توجه نمود و آن این است که قبل از خرید متراژ اتاق و یا محیطی که این کولر گازی در آن قرار می گیرد را دانسته و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید زیرا برای متراژ های متفاوت BTU متفاوتی نیز وجود دارد. این سیستم قابل حمل همچنین دارای ال سی دی است که توسط ریموت و از راه دور قابل کنترل می باشد.

این سیستم کولر گازی می تواند تا مساحت 400 متر مربع را در گستره خنک کنندگی خود داشته باشد که این گستره ی مساحتی نسبت به انواع دیگر کولر مقدار خوب و قابل توجهی می باشد.

سایر ویژگی های کولر گازی 12000 ال جی مدلLP1217GSR :

از ویژگی کولرگازی ال جی 12000 به حداکثر خنک کنندگی آن می توان اشاره کرد. این سیستم خنک کننده ی قابل حمل دارای قدرت خنک کنندگی فوق العاده ای است که می توان میزان آن را به راحتی کنترل نمود.

از نکته های مهم در خرید کولرگازی 12 هزار ال جی، تعیین میزان BTU است. با گرفتن اطلاعات مناسب اندازه ی خانه می توان دستگاه مناسب تهویه را تهیه نمود. فقط کافی است متراژ خانه را هنگام خرید این سیستم تهویه بدانید.

از مشخصه های کولر گازی 12000 ال جی صدای آرام آن می باشد. سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل ال جی در سطح صدا به اندازه 51 دسی بل کار می کنند (هنگامی که در حالت کم هستند). از بین بردن سر و صدای غیر ضروری هنگام عملکرد کم دستگاه به گونه ای است که به سختی متوجه آن می شوید.

داشتن سه عملکرد در یک دستگاه از مشخصات ویژه ی این دستگاه می باشد. دارا بودن یک حالت خنک برای خنک کننده های قدرتمند و رطوبت زدایی که در روزهای گرم سال بسیار ایده آل است. در حالت دوم که حالت فن است، هوای تازه در محیط گردش می کند در حالی که حالت سوم که حالت خشک است برای روزهای بارانی و مرطوب ایده آل می باشد.

 

 

کولر گازی

 

سایر نکات استفاده از کولر گازی 12000 ال جی مدل LP1217GSR:

این کولر گازی 12000 ال جی دارای ریموت می باشد که با استفاده از آن می توان از نمایشگر ال ای دی حداکثر استفاده را انجام داد. با این کنترل ساده می توان تنظیم دمای بالا / پایین و انتخاب سرعت فن را در اختیار خود گرفت. با استفاده از این ریموت تمام عیار و بدون ترک اتاق یا ترک انجام کارها می توان این کولر گازی را کنترل و تنظیم نمود.

این کولر گازی 12000 ال جی دارای تایمر روشن / خاموش 24 ساعته است که تا 24 ساعت زمان کار را می توان تنظیم کرد، این کولر گازی هنگام برنامه ریزی و همچنین کاملا سر ساعت خاموش می شود.

این سیستم تهویه با قابلیت راه اندازی مجدد خودکار می تواند در صورت قطع برق و خاموش شدن، اندکی پس از وصل شدن برق مجددا عملیات قبلی خود را از سر بگیرد.

این کولر گازی 12000 ال جی با سیستم تبخیر خودکار خود، پس از خاموش کردن سیستم خنک کننده، عملکرد خشک کردن را به طور خودکار به مدت 10 دقیقه انجام می دهد.

 

 

کولر گازی

 

مشخصات تماس تاپ فروش

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

info@topfroosh.com

 

مراجع مقاله:

 

https://www.adias.com.br/produto/ar-condicionado-split-lg-dual-inverter-voice-12000-btus-frio-220v-79807

 

https://www.fujiokadistribuidor.com.br/ar-condicionado-lg-split-dual-inverter-12000-buts-frio-serpetina-de-cobre-gas-refrigerante-r410a-modo-sleep-de-7/p

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد