تجارت الکترونیکی جستجوگرها

تجارت الکترونیکی جستجوگرهای مطرح دنیا و شیوه کارکردن آنها

تجارت الکترونیکی جستجوگرها

تجارت الکترونیکی جستجوگرهای مطرح دنیا و شیوه کارکردن آنها

بررسی مورد SEO: + جلسات 123k در 7 ماه

یکی از تغییراتی که در سال 2018 متوجه شدم ، افت اهمیت لینک های بک لینک در سئو بود. آنها هنوز تردید نمی کنند که یک عامل رتبه بندی پیشرو باشد ، اما بسیاری از مردم از سایر عواملی که به همان اندازه بسیار مهم هستند غفلت می کنند.  یعنی SEO فنی و بهینه سازی OnPage.
با تمرکز همه تلاشهای ما بر روی این دو عامل برای یک مشتری ، به ما کمک کرد جلسات را در مدت زمان 7 ماه 123،000 افزایش دهیم تا در مقایسه با داده های سالهای گذشته:
بگذارید توضیح دهم که چگونه این کار را کردیم ...
برنامه های رقابتی سئو خود را به آژانس من واگذار کنید. درخواست حسابرسی وب سایت رایگان کنید.

سابقه و هدف: وب سایت مورد مطالعه

این مشتری است که ما در آگوست سال 2018 با کار در فضای یادگیری آنلاین و توسعه شخصی شروع به کار کردیم.

مشتری ما یک وب سایت یادگیری الکترونیکی است که روی مطالب آموزشی و برنامه های آموزشی متمرکز است.

مشکل آنها ساده بود:

آنها قبلاً از وب سایتهای معتبر دارای مطالب و لینکهای عالی بودند. محتوای بیشتر و پیوندها مشکلی نبود.

مشکل این بود که آنها با رشد ترافیک جستجوی آنها به سقف نامرئی برخورد کردند و مطمئن نیستند که چگونه می توان آنرا بیشتر رشد کرد.
تجزیه و تحلیل و اجرای اولیه

در ابتدای هر کمپین ، تیم من برای شناسایی عوامل محدود کننده و بررسی سازگاری با Google ، آنالیز را انجام می دهد.

در زیر سه موضوع اصلی را که ما برای این شرکت برجسته کرده ایم برای رشد جدید در تجارت می دانید ...
کیفیت محتوا

از آنجایی که مشاغل از قبل پایه و اساس زیادی از محتوا داشتند ، شروع به کار با فرصت های جدید ضروری نبود.

در عوض ، ما روی یک استراتژی بازاریابی متعلق متمرکز شدیم.

یک استراتژی بازاریابی متعلق به دارایی هایی که از قبل در اختیار دارید و شروع به کار در خرید و فروش آنها می کند. این سایت می تواند کانال های رسانه های اجتماعی ، محتوای ویدیویی ، لیست های ایمیل یا در این مورد - وب سایت را شامل شود.

این مشاغل قبلاً در ارائه مطالب با کیفیت عالی مفتخر بوده اند. تمرکز ما این بود که آن را از نظر ریاضیاتی عالی کنیم ، نه فقط ادبیات عالی.

ببینید ، مطالبی که خوب می خوانند ، لزوماً با محتویات خوب رتبه بندی نمی شوند. "فقط محتوای عالی ایجاد کن" یک استراتژی گمراه شده است ، به خصوص هنگامی که هدف شما ترافیک موتور جستجو است.

بنابراین چه چیزی محتوای عالی را به محتوای قابل رتبه تبدیل می کند؟

خوب ، این مشتری قبلاً تحقیق در مورد کلید واژه ها و یک نقطه شروع عالی داشت.

کار ما سپس شامل اضافه کردن برخی اصطلاحات پیرامون ، ساده کردن جملات و تصحیح کلیه خطاهای گرامر و نگارشی در صفحات اصلی است.

بهبود میزان ترافیک به سمت وب سایت شما تنها بخشی از نبرد است - نیمی دیگر بهبود تبدیل ها است.

چه ما روی صفحات اصلی و چه در محتوای وبلاگ حامی تمرکز کنیم - هدف اصلی همیشه ارائه یک تجربه خواندن عالی بود.
ساختارهای پیوند

آیا تاکنون سعی کرده اید راه خود را در اطراف یک سوپرمارکت کار کنید - فقط با نمایشگرها ، سبدهای پرتاب شده و افراد بی شماری که برای فضای خود رقابت می کنند مسدود شود؟ خوب ، ناوبری ضعیف در وب سایت شما می تواند به عنوان یک مانع مشابه کار کند.

بسیاری از وب مسترها شنیده اند که پیوندهای خارجی برای وب سایت شما خوب است و به همین دلیل آنها را در سراسر محتوا پنهان می کنند. تعداد بیشماری پیوندهای خارج از متن به ویکی پدیا باید حذف شود ، و حتی مقالاتی به منابع معتبر که منطقی نیستند.

در مورد پیوندهای داخلی نیز همین موضوع صادق است ، اما پیوندهای زیادی به صفحات تبدیل وجود دارد. در عوض ، اکثر وب سایتها در هیچ مکان نزدیک به اندازه کافی لینک به محتوای مقایسه ای ندارند.

برای کمک به کاربران به همراه سفر خود - ما بر بهبود ناوبری وب سایت متمرکز شدیم. که البته برای موتورهای جستجو نیز مفید است.

اگر هیچ چیز دیگری پیوندهای متنی برای تجربه بازدید کنندگان شما اساسی نیست. اما فقط پیوند دادن به صفحات اصلی شما می تواند ناوبری را در وب سایت شما خراب کند و به تجربه کاربران شما آسیب برساند.

سعی کنید محتوا را در صفحات جداگانه قرار دهید که به مشکلات خاص یا سوالات مربوط به محصولات یا خدمات شما می پردازد ، که می توانید از آن طریق لینک های داخلی ایجاد کنید.
UX و صفحات

بسیاری از دارندگان مشاغل می دانند که سرعت صفحه و تجربه کاربر از عوامل مهم رتبه بندی هستند - با این وجود همچنان از این عوامل مهم غافل هستند. در اینجا آمارهایی وجود دارد که از مطالعات موردی مختلف گرفته شده و توسط Google استفاده شده است:

    هنگامی که زمان انتظار برای درک 40٪ را کاهش داد ، Pinterest میزان ترافیک و ثبت نام در موتورهای موتور را 15٪ افزایش داد.
    COOK تبدیل ها را 7٪ افزایش داد ، نرخ گزاف گویی 7٪ را کاهش داد و صفحات در هر جلسه 10٪ را افزایش داد وقتی میانگین بارگذاری صفحه را 850 میلی ثانیه کاهش داد.
    بی بی سی دریافت که آنها برای هر ثانیه اضافی که سایتشان بارگیری کرده ، 10٪ کاربر دیگر را از دست داده اند.
    DoubleClick توسط گوگل دریافت که 53٪ از بازدیدهای سایت موبایل در صورت حذف یک صفحه بیش از 3 ثانیه زمان لغو شده است.

علاوه بر تأثیر عمیق بر تجربه کاربر ، سرعت صفحه نیز یک عامل رتبه بندی تایید شده برای وب سایت های تلفن همراه است. بنابراین ، ناگفته پیداست که پیشرفت در این زمینه نه تنها بر تعداد جلسات - بلکه بر کیفیت نیز تأثیرات عمیقی خواهد گذاشت.

در اینجا برخی از ابزارهایی که می توانید برای ممیزی عملکرد وب سایت خود استفاده کنید:

    GTMetrix
    پینگدوم
    صفحات بینش
    ابزار حسابرسی فانوس دریایی
    تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد