تجارت الکترونیکی جستجوگرها

تجارت الکترونیکی جستجوگرهای مطرح دنیا و شیوه کارکردن آنها

تجارت الکترونیکی جستجوگرها

تجارت الکترونیکی جستجوگرهای مطرح دنیا و شیوه کارکردن آنها

خرید داکت اسپلیت سامسونگ سایت تاسیسات دات کام و بررسی مزایای آن

داکت اسپلیت سامسونگ یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت سامسونگ است. این برند یکی از مارک های پرفروش در زمینه های مختلف مانند تلفن های همراه، لوازم خانگی و ... می باشد. این حجم از اعتماد مردم به این برند این شهامت را برای شرکت در زمینه های مختلف به این کمپانی داده است. کولرهای گازی سامسونگ مدت هاست که در بازار ایران موجود است. این مارک معروف اخیراً به این سبد اضافه شده است. سامسونگ با استفاده از فناوری های مدرن توانسته است محصولات نسبتاً قابل اعتمادی را به بازار عرضه کند.

  مزایای داکت اسپلیت سامسونگ

- داکت اسپلیت سامسونگ، خواه یک نمونه گرمایشی یا سرمایشی باشد، با مصرف برق شروع به کار کرده است و اگر در واحد داخلی زیر سقف سیم پیچ آب گرم داشته باشید، امکان اتصال به آبی که توسط پکیج یا موتورخانه گرم می شود وجود دارد.

- یکی دیگر از مزایای مهم داکت اسپلیت سامسونگ امکان کنترل دمای هوای خروجی به طور خودکار توسط مصرف کننده و ارتفاع کم واحد داخلی در زیر سقف است. داکت اسپلیت سامسونگ دارای پنج سال ضمانت کمپرسور و هجده ماه گارانتی دستگاه است.

- امکان ورود هوای تازه به جو و توزیع آن در محیط با استفاده از کانال به واحد داخلی، از دیگر مزایای داکت اسپلیت سامسونگ است. برای تعمیر و تمیز کردن دستگاه، می توان به نیازهای داخلی واحد زیر سقف از بالا، پایین و کنار آن دسترسی داشت.

- از مشخصات فنی داکت اسپلیت سامسونگ، به خصوص نوع اینورتر، آن است که علاوه بر ایجاد سرمایش و گرمایش مناسب و دلپذیر، در مصرف برق نیز صرفه جویی قابل توجهی می کند. پره های فن موجود در واحد داخلی به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر کاهش صدا، ده درصد از هوای دمیده شده را نیز افزایش می دهند.

- برای تعویض و نصب فیلتر هوای داکت اسپلیت، هنگامی که هشدار سیستم کنترل کننده روشن است، این کار انجام می شود. از دیگر مزایای آن می توان به موتور برقی بدون برس BLDC و کمپرسورهای دوار دوقلو اشاره کرد.

- استفاده از خازن های میکروکانال مسطح یکی از ویژگی های قابل توجه Samsung Duct Split به حساب می آید. این ویژگی امکان دسترسی به توان بالا، به ویژه در اندازه های کوچکتر را فراهم می کند. برای سهولت اتصال لوله مسی به واحد خارجی، یک سیستم اتصال چهار طرفه در ساختار داکت اسپلیت سامسونگ نصب شده است.

- در فصل زمستان و با شروع سرما، عملکرد سیستم گرمایش این محصول تا منفی 25 درجه سانتیگراد مطلوب است. همچنین در فصل گرما می توان عملیات خنک کننده دستگاه تا دمای 50 درجه سانتیگراد را بدون هیچ مشکلی انجام داد.

- ویژگی مهم دیگر داکت اسپلیت سامسونگ، عملکرد بی صدا است. با استفاده از این عملکرد، بعد از حداکثر ساعت گرما، دستگاه پس از سه مرحله به صورت هوشمند سرعت موتور الکتریکی را کاهش می دهد. در نتیجه ضمن کاهش صدا، محیط خوبی را برای استراحت و خواب فراهم می کند.

 

مراجع مقاله:

https://www.skylandsenergy.com/ductless-heating-cooling/concealed-duct-mini-split

https://www.hgtv.com/design/remodel/mechanical-systems/is-ductless-heating-and-cooling-right-for-you

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد